Pamiętniki Adama i Ewy , to pełna humoru, ponadczasowa opowieść o tym jak mogły wyglądać początki znajomości pierwszej kobiety z pierwszym mężczyzną na ziemi…
Ona:
Wczorajszym popołudniem śledziłam z pewnego oddalenia ten drugi Eksperyment, żeby - o ile zdołam - przekonać się, do czego może służyć. Nie udało mi się. Sądzę, że to mężczyzna. Nigdy jeszcze nie widziałam mężczyzny, ale ten wygląda...
"
Jak rozpoznać własny temperament?
Jak się z nim pogodzić?
Jak z nim żyć? Jak go polubić?
I właściwie po co?
W jaki sposób zmieniać w sobie to, co możemy, oraz zaakceptować to, czego nie możemy zmienić?
Jak rozpoznawać temperamenty innych?
Jak żyć w towarzystwie osób, o których temperamentach nie mamy zielonego pojęcia?
Wydawnictwo 2RYBY.PL ma zaszczyt oddać w Wasze ręce audiobook:...
Pan Wołodyjowski , to trzecia z powieści tworzących legendarną Trylogię Henryka Sienkiewicza, która przedstawia wydarzenia historyczne w latach 1668-1673.
Karolina Dering, autorka „Migotania, Przejaśnienia”, tak wypowiada się o tym audiobooku:
Feeria namiętności z obu biegunów uczuciowego uniwersum: brutalnie torturowany przez pałającego żądzą zemsty Nowowiejskiego Azja i Wołodyjowski,...
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej.
W Mów i zwyciężaj Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania...
Antologia opowiadań Szkice z życia, która powstała w ramach projektu Blogerzy Książki Piszą , to zbiór 27 opowiadań napisanych przez osoby, które na co dzień prowadzą blogi nie tylko o tematyce literackiej. Inspiracją okazało się samo życie i wszystko to, co się z nim wiąże. Teksty Antologii są niezwykle zróżnicowane, a Czytelnik znajdzie się w świecie uczuć, tajemnic oraz niesamowitych zdarzeń. Będzie...
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz...