Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Poleć nas znajomym i zbieraj punkty! Super Czytelnia :: BLOG Najszybsze informacje poprzez BLIP.pl Super Czytelnia :: Ważne informacje na e-m@il Super Czytelnia :: Zarabiaj z nami! KONKURS na Sklep Roku 2008 w Sieci NEXTRANET

strategies

  • Dlaczego Duchamp nie czesał się z przedziałkiem? - ebook

    Data dostępności: 27.11.2019

    Data publikacji: 27.11.2019

    Marcel Duchamp (1887-1968) „naprawdę zranił wiele osób” - zauważył kiedyś Pontus Hultén. Niespodziewanie - a może właśnie dlatego - Duchamp stał się najbardziej wpływowym artystą XX wieku. Jego procedury (często wymagające ascezy) wyrażalne są w czasownikach: miniaturyzować, umykać, podróżować, stawać-się-niedostrzegalnym. Jego atrybuty - wyrażalne w rzeczownikach - to m.in.: walizka,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 25,00 22,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Leksykon konwergencji mediów - ebook

    Leksykon konwergencji mediów - ebook

    Data dostępności: 16.09.2021

    Data publikacji: 16.09.2021

    Konwergencja jest wciąż - w sposób coraz bardziej intensywny - obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,00 12,60 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Rzeczpospolita Obojga Narodów. Calamitatis Regnum
  3. 3.Romans z włamywaczem
  4. 4.Najskrytsze miejsca duszy
  5. 5.Za szczytem
  6. 6.Secret obsession
  7. 7.Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
  8. 8.Nasza prywatna gra
  9. 9.Od pierwszego wejrzenia
  10. 10.Gra zmysłów

Najchętniej kupowane

  1. 1.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  4. 4.Plus Minus
  5. 5.Tygodnik Do Rzeczy
  6. 6.Sport
  7. 7.Tygodnik Powszechny
  8. 8.Przegląd Sportowy
  9. 9.Nowa Technika Wojskowa
  10. 10.Newsweek Polska