Tom 1 z serii Przewodniki naukowe pod redakcją Waldemara Czachura, Iwony Loewe, Artura Rejtera, Marty Wójcickiej
Przez prawie 70 lat polscy językoznawcy prowadzili efektywne badania nad komunikacją za pośrednictwem mediów masowych. Mija dekada od ukazania się na rynku wydawniczym monografii Bogusława Skowronka Mediolingwistyka. Wprowadzenie (Kraków 2013), która dała tym badaniom nominację. Należy...
W trakcie manifestacji kulturalnej na wrocławskim rynku dochodzi do zamieszek. W starciu z agresywną grupą młodych narodowców ginie para studentów. Policja i media szybko wydają wyrok, uznając, że za tym przypadkowym zabójstwem stoją bojówkarze organizacji Serca Biało-Czerwone. Marcin Faron, młody dziennikarz tygodnika „Korespondent”, ma jednak wątpliwości. Rozpoczyna nieformalne dziennikarskie...
Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy...
„Życie na Gorąco” - na rynku od 29 lat - jest wciąż najlepiej sprzedającym się tygodnikiem dla kobiet. Kolorowy, popularny magazyn opowiadający o największych gwiazdach polskiego i światowego show-biznesu. Wielką popularnością cieszy się dział poświęcony koronowanym głowom i europejskim dworom królewskim. Zawartość tygodnika uzupełnia największa w tym segmencie liczba porad (lekarza, prawnika,...
„Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
W 19 diecezjach Polski...
„Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
W 19 diecezjach Polski...
„Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
W 19 diecezjach Polski...
„Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
W 19 diecezjach Polski...
„Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
W 19 diecezjach Polski...
„Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
W 19 diecezjach Polski...