Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Poleć nas znajomym i zbieraj punkty! Super Czytelnia :: BLOG Najszybsze informacje poprzez BLIP.pl Super Czytelnia :: Ważne informacje na e-m@il Super Czytelnia :: Zarabiaj z nami! KONKURS na Sklep Roku 2008 w Sieci NEXTRANET

podstawy komunikacji

  • Szwedzki. Krok dalej - audiokurs + ebook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Szwedzki. Krok dalej - audiokurs + ebook

    Data dostępności: 15.04.2013

    Data publikacji: 08.04.2013

    Szwedzki. Krok dalej zawiera: 227 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej szwedzkiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i wyrażeń, praktyczne i interesujące dialogi, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ilustrowane ciekawostki, ćwiczenia z odpowiedziami. Szwedzki. Krok dalej przeznaczony jest dla osób znających podstawy języka i średnio zaawansowanych....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,90 28,71 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Audio Kurs - Francuski Krok dalej - audio kurs + ebook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Audio Kurs - Francuski Krok dalej - audio kurs + ebook

    Data dostępności: 15.02.2013

    Data publikacji: 13.02.2013

    Francuski Krok dalej : 212 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej francuskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i praktycznych wyrażeń, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ciekawostki: biznesowy savoir-vivre, Paryż barona Haussmana, Quebec, pochodzenie szampana, ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami. Francuski Krok dalej przeznaczony jest dla...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,90 28,71 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - audiobook

    Data dostępności: 24.07.2020

    Data publikacji: 24.07.2020

    Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych - audiobook

    Data dostępności: 21.06.2022

    Data publikacji: 21.06.2022

    Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Syndrom oszusta. Jak nie podkopywać wiary we własne możliwości
  3. 3.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  4. 4.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  5. 5.W słońcu Bora Bora
  6. 6.Sztuka uwodzenia
  7. 7.Norwegian Wood
  8. 8.Na południe od granicy, na zachód od słońca
  9. 9.Kafka nad morzem
  10. 10.Im mroczniej, tym lepiej

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Berdo
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Tygodnik Powszechny
  10. 10.Plus Minus