Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Poleć nas znajomym i zbieraj punkty! Super Czytelnia :: BLOG Najszybsze informacje poprzez BLIP.pl Super Czytelnia :: Ważne informacje na e-m@il Super Czytelnia :: Zarabiaj z nami! KONKURS na Sklep Roku 2008 w Sieci NEXTRANET

sztuka marketingu

  • Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy - ebook

    Data dostępności: 08.02.2023

    Data publikacji: 08.02.2023

    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 89,90 80,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Sztuka rynkologii - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sztuka rynkologii - audiobook

    Data dostępności: 02.12.2014

    Data publikacji: 02.12.2014

    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,99 28,79 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 28.11.2014

    Data publikacji: 04.11.2014

    Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,99 28,79 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 1
    • MP3 (znak wodny)
  • Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - audiobook

    Data dostępności: 18.04.2023

    Data publikacji: 18.04.2023

    Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - ebook

    Data dostępności: 13.03.2023

    Data publikacji: 13.03.2023

    Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 - ebook

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 - ebook

    Data dostępności: 19.08.2023

    Data publikacji: 19.08.2023

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,00 13,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 - ebook

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 - ebook

    Data dostępności: 19.08.2023

    Data publikacji: 19.08.2023

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,00 13,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master - audiobook

    Data dostępności: 18.01.2022

    Data publikacji: 18.01.2022

    Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - ebook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Rzeczpospolita Obojga Narodów. Calamitatis Regnum
  3. 3.Romans z włamywaczem
  4. 4.Najskrytsze miejsca duszy
  5. 5.House of Marionne. Zakon tajemnic
  6. 6.Nie udawaj, że chodzi o coś więcej
  7. 7.Zadbaj o swoje życie seksualne. Jak odkryć, co nas kręci w seksie
  8. 8.Drony, skorpiony i sekret emira, czyli jak znaleźć skarb i pokonać złoli
  9. 9.Za szczytem
  10. 10.Nowy Tydzień. Tygodnik Lokalny

Najchętniej kupowane

  1. 1.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Sport
  4. 4.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  5. 5.Tygodnik Do Rzeczy
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Tygodnik Powszechny
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Nowa Technika Wojskowa
  10. 10.Newsweek Polska