Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin.
Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy do akcjonariuszy oraz liczne wykłady i wywiady Jeffa Bezosa, ukazujące historię życia, pracę i ewolucję poglądów miliardera. Autor uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów...
Wydanie angielsko-polskie ilustrowane.
Ponadczasowa opowieść o skąpym Scrooge’u i wigilijnych duchach ukazała się po raz pierwszy w grudniu 1843 roku, z ilustracjami Johna Leecha.
Tłumaczona wielokrotnie i wydawana jako Opowieść wigilijna lub zgodnie z oryginalnym tytułem jako Kolęda prozą stała się książką czytaną najmłodszym od pokoleń. Boże Narodzenie to czas, gdy idea miłosierdzia jest...
Charakterystyka Gimliego. Wypracowanie z języka polskiego stanowi charakterystykę krasnoluda Gimliego, który jest jednym z bohaterów trylogii Tolkiena , zatytułowany Władca pierścieni . Gimli należał do królewskiego rodu krasnoludzkiego i był spokrewniony z Thorinem Dębową Tarczą. Gimli również należał do Drużyny Pierścienia. Był niezwykle silnym i dzielnym wojownikiem, i nieocenionym towarzyszem broni....
Do czego jesteśmy zdolni w obliczu strachu?
Dla mieszkańców Castle Rock starcie z Cujo będzie prawdziwą próbą człowieczeństwa.
To nie tylko historia o przyjaznym psie, który zamienia się w bestię. To opowieść o ucieleśnieniu wszystkich naszych lęków.
Pewnego razu, nie tak dawno temu, w miasteczku Castle Rock w stanie Maine pojawił się potwór...
Cujo, olbrzymi bernardyn, jest spokojnym i...
Antologia opowiadań Szkice z życia, która powstała w ramach projektu Blogerzy Książki Piszą , to zbiór 27 opowiadań napisanych przez osoby, które na co dzień prowadzą blogi nie tylko o tematyce literackiej. Inspiracją okazało się samo życie i wszystko to, co się z nim wiąże. Teksty Antologii są niezwykle zróżnicowane, a Czytelnik znajdzie się w świecie uczuć, tajemnic oraz niesamowitych zdarzeń. Będzie...
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz...